Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    За да разбереш, дали проблемът е в самото ECU или другаде, следва да симулираш задействането на съединителя, директно от изхода на ECU - то.

    За целта локализирай конектор ''D'' на ECU - то:


    и направи връзка между шаси и пин 32 (син проводник с бяла ивица).

    Гледай дали ще включи релето и съединителят.

    Прави това при загасен мотор.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Къде се намира еку-то?

      Comment


      • #33
        Би трябвало да е вдясно или пред краката на пасажера.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Утре ще го потърся и ще пробвам.

          Comment


          • #35
            Моите букси са по–големи.Друго което установих е,че като дам тест на релето на компресора ми цъка третото реле от ляво на дясно(релето на горивната помпа) по схемата на капачето на релетата.

            Comment


            • #36
              Явно има някакво разминаване в означенията. Би могло, на релето да е променено мястото.
              Щом дадено реле цъка при тест на компресора, очевидно то е за него. Провери дали, като то цъка, комутира +12 и ако, да, защо няма връзка между съответния му извод и бобината на съединителя.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Явно някъде е прекъсната връзката към бобината на съединителя.Ще има ли някакъв проблем ако пусна нов кабел от релето към бобината?

                Comment


                • #38
                  Не, няма проблем.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Провери и релето!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Прекарах кабел от релето към бобината и сега съединителя работи.Обаче се оказа,че дебелата тръба на компресора свързваща дехидрататора с вътрешния радиатор е спукана.Ако някой има такава тръба да пише.
                      Last edited by Koko k; d.m.y г., 19:36.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщение
                        Прекарах кабел от релето към бобината и сега съединителя работи.Обаче се оказа,че дебелата тръба на компресора свързваща дехидрататора с вътрешния радиатор е спукана.Ако някой има такава тръба да пише.
                        Здравей колега! Снимай ми тръбата и ми я изпрати на вайбъра, за да видя какво имам от старата 156-ца останало и да ти я пратя по Еконт, ако я имам. Ще черпиш на някоя чужда сватба. телефон 0889937494.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #42
                          Click image for larger version

Name:	климатик (2).jpg
Views:	1
Size:	94.8 Килобайта
ID:	2351562
                          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                          Здравей колега! Снимай ми тръбата и ми я изпрати на вайбъра, за да видя какво имам от старата 156-ца останало и да ти я пратя по Еконт, ако я имам. Ще черпиш на някоя чужда сватба. телефон 0889937494.
                          Ето снимка на тръбичките.

                          Comment

                          Working...
                          X